איך ללבוש בסטייל חולצה אלגנטית לנשים?

חולצה_מכופתרת_לבנה_לנשים_קשירה_1

חולצות נשים אלגנטיות הן פריט לבוש הכרחי ושימושי שתמיד טוב שיש בארון. סוד הקסם של חולצות אלו טמון ביכולתן לשדרג כל לוק ולהתאים למגוון נסיבות. ניתן לשלב אותן בלוקים חגיגיים או יומיומיים ותמיד להיראות מושקעות ובסטייל.

כיום קיים מגוון רחב של חולצות אלגנטיות ובקלות אפשר “ללכת לאיבוד” בן כל העיצובים. כל עיצוב דורש סטיילינג מעט אחר ולעיתים קשה לעשות זאת היטב.

חשוב לזכור, שצריך להשאיר מקום לסטייל ולאמירה האישית של כל אחת ולזכור שעל מנת ל”מקסם” את החולצה, צריך תחילה לדעת איך לשלב אותה נכון.

לפני שמרכיבים לוק, הנה סוגים עיקריים של חולצות אלגנטיות שמומלץ להכיר:

  1. מכופתרות – חולצות אלו מגיעות במגוון בדים וצבעים למשל מכופתרות אחידות, מפוספסות או עם הדפסים. חולצות מכופתרות יכולות להגיע במגוון סגנונות ולכלול אלמנטים עיצוביים כמו שרוולים נפוחים או מפתח צוואר מיוחד.
  2. חולצות בצבע אחיד – חולצה לבנה לנשים למשל, היא דוגמא קלאסית לחולצה אלגנטית. בחולצות אלו הגזרה והבד הם המרכיבים העיקריים שהופכים אותן לפריטים שתמיד נשארים באופנה. דוגמה טובה לכך, היא חולצה שחורה מכופתרת לנשים שניתן לשלב במגוון לוקים שונים כמו לוקים מונוכרומטיים, לוקים שחור לבן וכ’ו.
  3. חולצות סאטן – חולצות סאטן הן חולצות שבהן הבד הוא המאפיין העיקרי. סאטן הוא בד בעל ברק ורוך לכן חולצות העשויות ממנו נראות יוקרתיות.

איזה מכנס עם איזו חולצה?

  • ג’ינס – ג’ינס יפה משתלב טוב עם מרבית החולצות האלגנטיות ולכן הוא פתרון קל ונוח להרכבת לוק. חשוב לבחור בג’ינס שמתאים בגווניו לחולצה ומחמיא לה. לרוב ג’ינסים כהים מחמיאים לחולצות בהירות ולהיפך, אך גם לוק שכולו גוונים בהירים נראה מעולה.
  • מכנס מחויט – מכנס מחויט מחמיא לחולצות רבות והוא שילוב שהופך את הלוק לאופנתי ואלגנטי במיוחד. מומלץ להתחשב בסוג הבד הן של המכנס והן של החולצה כדי לוודא שהם אינם מתנגשים. במקרה זה בחירת בדים דומים היא בחירה בטוחה.
  • חצאית – הרכבת לוק מחצאית וחולצה אלגנטית היא נועזת אך משדרת סטייל. על מנת לשלב חצאית נכון צריך לבחור בחצאית שתתאים בגווניה ובגזרתה לחולצה. גזרה מומלצת היא חצאית יחסית קצרה היושבת גבוה על המותן בשביל למנוע ממבנה הגוף “להיעלם”.
  • טייץ – ללוק יותר ספורטיבי ויומיומי ניתן לשלב חולצה אלגנטית עם טייץ. כדי לשמור על לוק נקי ובסטייל, כדי לבחור חולצה מכופתרת מעט משוחררת שתאזן בין החלק הרציני יותר לחלק הבייסיקי של הלוק.

מלבד פריטי הלבוש המרכיבים אותו, הלוק מתגבש בהתאם לדרך בה החולצה מונחת על הגוף. חולצות אלגנטיות וחולצות מכופרות בפרט נחשבות לפריט ורסטילי, שאפשר לסגנן במספר דרכים, כמו:

  • להכניס את החולצה למכנס – הדרך הקלאסית ביותר ללבוש חולצה אלגנטית. כאשר החולצה בתוך המכנס ניתן לראות את מבנה הגוף בבירור והלוק נראה נשי ומסודר יותר. מומלץ לבחור במכנס או חצאית גבוהים כך שהאזור הצר של המותן יהיה מודגש.
  • מעל המכנס – אם רוצים להקליל את הלוק, אפשר ללבוש אותה מעל המכנס ובקלות להפוך לוק חגיגי ורציני ליותר יומיומי. אם החולצה רחבה אפשר אפילו לשלב אותה מכנס יותר צמוד למראה מחמיא.
  • חצי מכופתרת – דרך טרנדית ללבוש את החולצה היא כשהיא מעט פתוחה. ככה היא שומרת על האלגנטית אך חושפת ‘קצת עור’, או חזיית ‘ברלט’, למראה יותר סקסי וצעיר.
  • חולצה חצי מוכנסת למכנס – מכפתרים את החולצה באופן חלקי, משאירים בחוץ חצי אחד ואת האחר מכניסים למכנס. דרך זו הופכת את הלוק לאלגנטי, נינוח ואופנתי.
  • פתוחה לגמרי – לובשים חולצה צמודה או גופיה מתחת ומשתמשים בחולצה כמו בז’קט. החולצה מוסיפה עניין וצבע ללוק והופכת אותו למושקע ללא מאמץ.

תוספות אחרונות

כל לוק מתחיל ונגמר בפרטים הקטנים. בשביל שהלוק יראה מושקע ובסטייל מומלץ לקחת בחשבון מספר אלמנטים:

  1. נעליים – נעליים יפות עושות הבדל ויכולות לשדרג את האאוטפיט הסופי. מומלץ לשלב נעליים שיתאימו לכל הפריטים בלוק לפי סגנון או פלטת הצבעים.
  2. תיק – תיק יכול להוסיף צבע ועניין ולהפוך את הלוק ליותר אחיד או לתת זריקת צבע ללוק מונוכרומטי.
  3. תכשיטים – תכשיטים מעניקים ללוק חן וזוהר ומראים שהושקעה מחשבה גם על הפרטים הקטנים.
  4. כובע – כובע לא בהכרח מתאים לכל לוק, סגנון ואירוע, אבל במקרים בהם הוא מתאים הוא מוסיף תחכום ללוק כולו.

פרינססה פאשן – חולצות אלגנטיות ממיטב המעצבים

אם את מחפשת חולצה אלגנטית שתהיה בקו האופנה ותוסיף לארון שלך סטייל – אנחנו הכתובת. אצלנו בפרינססה פאשן תוכלי למצוא מגוון של חולצות איכותיות ואופנתיות שנבחרו במיוחד אחת אחת.

פרינססה פאשן הוא בוטיק אופנה המשווק פרטי לבוש שעוצבו ע”י מיטב המעצבים. הבוטיק מיועד לכל מי שמעוניינת בבגדים עדכניים ויפיפיים. אנחנו מאמינות שפרינססה לא צריכה להתבייש להיות עצמה ולרצות את הטוב ביותר. לייעוץ או מידע נוסף מוזמנת לפנות בטלפון – 054-2432240.