חליפות קיץ לנשים – טיפים ורעיונות

חליפות הן כבר ממזמן לא פריט לבוש המיועד לגברים בלבד. כבר כמה עשורים שלבישת חליפות היא גם חזקתן של הנשים, והן הפכו לפריט לבוש נפוץ שרבות בוחרות לאמץ לארון שלהן.

כיוון שהשימוש בחליפות עלה והשוק התרחב, ניתן למצוא כיום חליפות בשלל עיצובים. העיצובים מתאימים למגוון אירועים ולא רק כלבוש משרדי, כך שחליפות נחשבות כיום פריט ורסטילי ושימושי.

הודות לשינויים שהחליפה הקלאסית עוברת בשנים האחרונות, חליפות הפכו למתאימות גם לקיץ. אך דווקא בגלל ששילובן במלתחת הקיץ נחשב שינוי יחסית חדש לעיתים קשה לדעת כיצד לבנות איתן לוק.

אחד הדברים הכי חשובים בבניית לוקים עם חליפות הוא השארת מקום לסטייל ולאמירה האישית של כל אחת ואחת. כל אישה משלבת את החליפה עם נעליים ואקססוריז אחרים, בונה הופעות לפי העדפותיה ויוצרת לוקים עם החותמת האישית שלה. כך שכל אחת מיוחדת ומרשימה בדרכה.

מה הן חליפות קיץ?

חליפת קיץ היא חליפה של מכנס קצר \ חצאית עם טופ ובלייזר או חלק עליון אחר. חליפות לקיץ הן הפריט המושלם שכל אחת צריכה בארון, איתן אפשר להרכיב לוקים מהפנטים בקלות וללא מאמץ.

אלו חליפות הקיץ הכי טרנדיות לשנת 2023:

  • קלאסית – חליפה מחויטת רק באורך ועם בד המתאים למזג חם. חליפות אלו מגיעות לרוב בצבעים אחידים או בהדפסים עדינים, ומעניקות מראה אלגנטי ונקי.
  • רומנטי – חליפות מבדים רכים ונופלים כמו סאטן שהמבנה שלהן פחות נוקשה מזה של החליפה הקלאסית. חליפות אלו יחמיאו להרבה מבני גוף של נשים מה שהופך אותן למבוקשות במיוחד.
  • ווסט – חליפות ווסט הן חליפות שמשלבות חצאית או מכנס עם ווסט. את הווסט ניתן ללבוש עם חולצה תחתיו או בפני עצמו. הווסט מדגיש את צורת שעון החול של הגוף ומייצר ניגודיות מחמיאה ביחס למכנס הרחב של החליפה.
  • ספורטיבית – חליפה קצרה המשלבת שרוכים וקפוצ’ון למראה ספורטיבי. החליפה הזו יוצרת איזון נשי בין הספורטיבי לאלגנטי ומתאימה בדיוק לקיץ.
  • חצאית – חליפה שמורכבת מחלק עליון וחצאית. החצאית יכולה להגיע במגוון אורכים ומעניקה לחליפה הרבה חן ונשיות.

איך ללבוש חליפה נכון?

כדי ללבוש חליפה בסטייל ובטעם צריך בעיקר להתחשב בפרטים הקטנים. חליפות מדברות בעד עצמן ולכן עיקר המחשבה בבניית הלוק מתמקד באלמנטים הבונים את כולו. הסוד הוא לבחור פריטים שיוסיפו עניין וסטייל מבלי להסיט את תשומת הלב מהחליפה.

אלו אלמנטים שניתן לשלב עם חליפה בקיץ:

  • אקססוריז מינימלי ומדויק – מומלץ לבחור באקססוריז בגוונים שיחמיאו לצבע החליפה. לא רצוי לבחור באקססוריז דומיננטיים אלא בפריטים פשוטים יותר שיהיו יפים ובסטייל של הלוק הכולל.
  • נעליים מתאימות – כשמדובר בחליפות קצרות, נעליים גבוהות מחמיאות במיוחד. אך לא משנה באיזו נעל בוחרים מומלץ שעיצובה יהיה יחסית נקי ובצבע שמתאים לחליפה.
  • גופיה / ברלט – חליפות רבות נראות מצוין כשהן פתוחות או כשמתחתן לובשים ברלט יפה. כשלובשים גופיה או ברלט עם החליפה רצוי שהן יהיו בצבע נטרלי ובלי פרטים “רועשים”.
  • מיקס אנד מא’ץ – חליפה היא הפריט המושלם שאיתו אפשר ליצור מגוון רחב של לוקים המתבססים על כל חלקי החליפה. לא חייבים ללבוש אותה בשלמותה וכדי ליצור גיוון בארון, ניתן ואף מומלץ ‘לפרק’ אותה וללבוש כל חלק עם סטיילינג אחר.
    למשל, ללבוש את הבלייזר של החליפה עם טייץ וחולצת טי שרט, כדי ליצור לוק יום יומי.

פרינססה פאשן – חליפות קיץ אופנתיות

אם את מחפשת אחר חליפת קיץ מושלמת ללוק קיצי ואופנתי, פרינססה פאשן זה הבוטיק בשבילך. אצלנו בבוטיק תוכלי למצוא מגוון של חליפות קיץ בסגנונות שונים ובעיצובים עדכניים ממיטב המעצבים.

פרינססה פאשן הוא בוטיק אופנה המיועד לנשים שאוהבות להתלבש באופנתיות ובסטייל ומשקיעות בכל פרט ופרט בארון הבגדים שלהן. הבוטיק שלנו מתמחה בשיווק בגדים בעיצובים יפיפיים שנבחרים אחד אחד כך שכל פריט הוא מדויק ואיכותי. לייעוץ או מידע נוסף מוזמנת לפנות בטלפון – 054-2432240.