מה ללבוש לחתונה – המדריך המלא

חליפת_חצאית_מיני_ג׳קט_חורף_שחורה_1

עם כל הזמנה לחתונה עולה השאלה המוכרת – מה ללבוש? כולם יודעים שכל חתונה דורשת חשיבה והרכבה של לוק שלם ומרשים מאפס. בניית הלוק יכולה לקחת זמן ומאמץ והרבה פעמים קשה לדעת מאיפה להתחיל.

הקושי בבחירת לוק לחתונה הוא שהלוק הסופי צריך לענות על מגוון צרכים כמו לוק מחמיא, מרשים ונוח. באופן טבעי החיפוש אחר הלוק המושלם משתנה מאחת לאחת כי לכל אישה יש את האמירה האופנתית שלה ואת הסטייל האישי שהכי מתאים לה.

על מנת לבחור בגד לחתונה מומלץ תחילה לקחת בחשבון מספר אלמנטים:

  1. שמירה על הסטייל האישי- לצד הטרנדים לעונת האירועים ולצד המגוון העצום, לכל אישה יש את הסגנון האהוב עליה ואת הפריטים המחמיאים ביותר לגופה. חשוב לשמור על האמירה האישית שעושה את כל ההבדל.
  2. אופי האירוע – המיקום והאווירה של האירוע הם גורמים מכריעים בבחירת הלבוש. למשל, חתונה בים דורשת בגדים אווריריים בעלי צבעוניות בהירה בעוד חתונה באולם אירועים מצריכה לבוש רשמי ואלגנטי. לפיכך הכרחי להתחשב באופי של המקום בו החתונה נערכת.
  3. סגנון אישי – תמיד יש להתחשב בסגנון האישי ולבחור בגדים שנהנים ללבוש. אם קיים סגנון אישי שלרוב לפיו נוהגים להתלבש, אפשר לחפש לבוש חגיגי שמביא אותו לידי ביטוי.
  4. מזג אוויר – חשוב להתחשב במזג האוויר על מנת לדעת איך להתלבש. זאת ועוד שהבגדים צריכים להתאים לעונה מבחינת סגנון. למשל שמלה שהיא בסגנון קיצי פחות תתאים לחתונה המתקיימת בחורף.
  5. לבוש מחמיא – לא משנה איזה לבוש בוחרים, חשוב שהוא יהיה מחמיא ונוח. אם יש בגדים שהם פחות מתאימים למבנה הגוף אפשר לדעת מראש ממה להימנע. ולחלופין, אם יש פרטי לבוש שתמיד מחמיאים מומלץ לחפש דומים שהם חגיגיים.
  6. קוד לבוש – קיימות חתונות בהן המזמינים מבקשים להגיע בלבוש או צבעוניות מסוימים. קוד זה מהווה כיוון ראשוני נוח לבחירת הבגדים לחתונה.

את עולם החתונות ניתן לחלק לשני סוגים: חתונות צהריים וחתונות ערב. בעוד שבכל החתונות מומלץ להתחשב באלמנטים שלמעלה, כל חתונה מצריכה לבוש מעט שונה. לכן חשוב לקחת בחשבון באיזו מבין שתי החתונות מדובר כאשר בוחרים לבוש.

מה לובשים לאירוע צהריים?

  1. שמלת מיני – בחתונת צהרים רצוי לבחור בגדים קלילים וחגיגיים. שמלות מיני הן שמלות שניתן למצוא במגוון סגנונות ועיצובים. הן מהוות פתרון קל, נשי ויפיפה לבחירת בגד לאירוע צהריים.
  2. חליפת חצאית – חליפת חצאית היא חליפה קצרה וטרנדית שמעוצבת בסגנון אלגנטי או בסגנון רך ונשי. למרות שהן נקראות חליפות הן לא בהכרח נראות מחויטות אלא כמו סט של חולצה וחצאית תואמת. החליפות הן קצרות ושומרות על הלבוש קליל אך גם חגיגי ומושקע. בדיוק בשל כך הן מתאימות לחתונת צהריים.
  3. אוברול חגיגי – כשחושבים על אוברול התמונה הראשונה שקופצת לראש היא של סרבל עבודה. אך כיום קיימים מגוון רחב של אוברולים העשויים מבדים רכים וחגיגיים, לדוגמת סאטן, ההולמים חתונת צהריים. אוברולים מגיעים לרוב, עם קשירה או חיתוך במותן מה ששומר על הפרופורציות של הגוף הנשי.

מה לובשים לאירוע ערב?

  1. שמלה ארוכה – שמלות ארוכות ניתן למצוא בעיצובים שונים כך שכל אחת יכולה למצוא שמלה בסגנון שלה. היתרון של שמלות ארוכות הוא שהן הופכות את האאוטפיט ליותר אלגנטי ומהודר. הן במיוחד מתאימות לחתונות ערב שלרוב מצריכות לוק מעט יותר רשמי.
  2. חליפה – תחום החליפות כיום הוא תחום ענק הכולל שלל סגנונות כגון חליפות בלייזר, חליפות ווסט וחליפות סאטן. חליפה היא פריט לבוש בעל רשמיות שנראה תמיד מאוגד, אופנתי ואלגנטי. לכן הן פתרון מעולה להרכבת לוק לחתונת ערב.
  3. חולצות סאטן – חולצות סאטן הן חולצות מעט מבריקות מבד נשפך, מאוד נשיות ורומנטיות. הן ישדרגו כל חלק תחתן ויקפיצו את הלוק בכמה רמות מבלי לוותר על הסטייל. אפשר לשלב אותן עם מכנס אלגנטי או עם חצאית. חולצות סאטן מגיעות בצבעים חלקים או עם הדפסים ובעלות ברק עדין שמקנה להן זוהר ואלגנטיות.

בעונת החתונות העמוסה לא כולן יכולות לרכוש בכל פעם לוק חדש. כדי להפוך בגדים הקיימים בארון ללבוש מתאים לחתונה רצוי לשים דגש על הפרטים הקטנים. הנה מספר אלמנטים שיכולים לשדרג לוקים קיימים ולהפוך אותם בקלות לחגיגיים יותר:

  1. נעליים – נעליים יפות ונעלי עקב משדרגות כל לוק והופכות אותו לרשמי וחגיגי ופחות יומיומי. מומלץ לשלב נעליים דומיננטיות בלוקים מונוכרומטיים כי הן מכניסות עניין ומקפיצות את הלוק הסופי.
  2. תכשיטים – תכשיטים מחמיאים לכל לבוש ומכניסים יופי וברק ללוק הכולל ומעניקים לו יוקרה, אלגנטיות וסטייל ללא מאמץ.
  3. תיקים וארנקים – בחירת התיק היא משמעותית כיוון שהיא יכולה להוסיף הרבה ללבוש. תיק אלגנטי ויפה משדרג כל לוק והופך אותו למושקע ומתוחכם.

פרינססה פאשן – בגדים לחתונה ממיטב המעצבים

אם את מחפשת חליפות נשים לחתונה או בגדים חגיגיים שגם יהיו באופנה – בוטיק האופנה פרינססה פאשן הוא המקום עבורך. בבוטיק שלנו תוכלי למצוא מגוון של פרטי לבוש שנבחרו בקפידה ומתאימים בדיוק לנשים שנושמות אופנה וסטייל. בעזרת האתר תוכלי להרכיב לעצמך לוק נשי ועדכני לכל אירוע או חתונה.

אנחנו בפרינססה פאשן משווקות בגדים ממיטב המעצבים ובאיכות הגבוה ביותר. הבגדים נבחרים אחד אחד ונשארים תמיד עדכניים לטרנדים הנוכחים. אצלנו תוכלי למצוא בגדים לאירועים שונים וגם ליומיום שהמשותף לכולם הוא סטייל מדויק ואלגנטי הראוי לפרינססה. לייעוץ או מידע נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון – 054-2432240.